TRENINGI DLA POCZĄTKUJĄCYCH

ROZGRZEWKA OGÓLNOROZWOJOWA​

Odtwórz wideo
Rozgrzewka to nieodzowny element każdego treningu! Niezależnie w jakim celu trenujesz: Spalasz? A może budujesz? Pamiętaj! Prawidłowo wykonana i odpowiednio długa rozgrzewka to klucz do zrealizowania Twoich założonych celów. W poniższych treningach jest uwzględniana krótka rozgrzewka, ale zawsze możesz wrócić do tego materiału jeżeli uznasz, że potrzebujesz się mocniej rozgrzać. Jeżeli Twój trening jest cięższy, musisz zrobić bardziej intensywną rozgrzewkę, natomiast gdy masz lekki trening, nie potrzebujesz się męczyć długą rozgrzewką.

POZIOM POCZĄTKUJĄCY

TRENING BRZUCHA W 7 MINUT​

Odtwórz wideo
Przedstawiamy Wam siedmio minutowy trening na brzuch. Możecie go robić jako główny trening w ciągu dnia, jak znajdziecie chwilę lub jako dodatek do Waszego głównego treningu na sam koniec zajęć.

POZIOM POCZĄTKUJĄCY

STRETCHING W 11 MINUT

Odtwórz wideo
Dzisiaj spokojnie, delikatnie. Będzie rozciąganie, czyli tzw. stretching. Możemy go robić jako cały godzinny trening, albo jako dodatek do naszego głównego treningu. Jeżeli jest naszym dodatkiem to pamiętajcie, żeby przede wszystkim rozciągać miejsca, które pracowały w treningu. Lecimy!

POZIOM POCZĄTKUJĄCY

FULL BODY WORKOUT W 20 MINUT (z krzesłem)

Odtwórz wideo
W tym treningu będziemy wzmacniać całe ciało. Trening full body workout. Będzie potrzebna mata, krzesło i oczywiście woda! Gotowi? Zaczynamy!

POZIOM POCZĄTKUJĄCY

FULL BODY WORKOUT W 25 MINUT (bez sprzętu)

Odtwórz wideo
Dzisiaj spokojnie, delikatnie. Będzie rozciąganie, czyli tzw. stretching. Możemy go robić jako cały godzinny trening, albo jako dodatek do naszego głównego treningu. Jeżeli jest naszym dodatkiem to pamiętajcie, żeby przede wszystkim rozciągać miejsca, które pracowały w treningu. Lecimy!

POZIOM POCZĄTKUJĄCY