TRENINGI DLA ŚREDNIO ZAAWANSOWANYCH

ROZGRZEWKA OGÓLNOROZWOJOWA​

Odtwórz wideo

Rozgrzewka to nieodzowny element każdego treningu! Niezależnie w jakim celu trenujesz: Spalasz? A może budujesz? Prawidłowo wykonana i odpowiednio długa rozgrzewka to klucz do zrealizowania Twoich założonych celów. 

Full body workout 20 min (40/20 bez sprzętu)

Odtwórz wideo

Przemek prezentuje trening dla średnio zaawansowanych. Interwał: 40 sekund pracy wzmacniającej, 20 sekund luźnego chillu. Trening obejmuje ćwiczenia na każdą partię ciała. Przygotujcie matę, butelkę z wodą i możemy zaczynać.

Trening brzucha 20 min (40/20 bez sprzętu)

Odtwórz wideo

Przedstawiamy Wam trening brzucha. Zapewne poczujecie, że robicie dobrą robotę. Trening jest dwudziestominutowy w dwóch rundach. Interwały 40/20. Nie potrzebujecie żadnego sprzętu, aby zacząć trenować.

Full body workout 30 min (40/20 bez sprzętu)

Odtwórz wideo

Trening dla średnio zaawansowanych. 40 sekund wzmacnianie, 20 sekund cardio. Nie potrzebujecie żadnego sprzętu. Przygotujcie sobie tylko butelkę z wodą, aby nawodnić się w przerwie.

Trening brzucha 25 min (40/20 bez sprzętu)

Odtwórz wideo

Ćwiczenia na mięśnie brzucha w 25 minut. Zaczynamy od rozgrzewki i przechodzimy do interwałów 40/20. Poczujecie ogień na brzuchu!

Full body workout 30 min (40/20 z butelkami)

Odtwórz wideo

Trening dla średnio zaawansowanych z butlami wody. 40 sekund pracy wzmacniającej i 20 sekund cardio. Będziemy się „gimnastykować” przez 30 minut 🙂