TRENINGI

WSZYSTKIE TRENINGI

ROZGRZEWKA OGÓLNOROZWOJOWA

Rozgrzewka to nieodzowny element każdego treningu! Niezależnie w jakim celu trenujesz: Spalasz? A może budujesz? Pamiętaj! Prawidłowo wykonana i odpowiednio długa rozgrzewka to klucz do zrealizowania Twoich założonych celów!

POZIOM POCZĄTKUJĄCY

Odtwórz wideo

TRENING SPALAJĄCY W 10 MINUT

Rozgrzewka to nieodzowny element każdego treningu! Niezależnie w jakim celu trenujesz: Spalasz? A może budujesz? Pamiętaj! Prawidłowo wykonana i odpowiednio długa rozgrzewka to klucz do zrealizowania Twoich założonych celów!

POZIOM POCZĄTKUJĄCY

Odtwórz wideo

TRENING BRZUCHA W 7 MINUT

Przedstawiamy Wam siedmio minutowy trening na brzuch. Możecie go robić jako główny trening w ciągu dnia, jak znajdziecie chwilę lub jako dodatek do Waszego głównego treningu na sam koniec zajęć.

POZIOM POCZĄTKUJĄCY

Odtwórz wideo

STRETCHING

Dzisiaj spokojnie, delikatnie. Będzie rozciąganie, czyli tzw. stretching. Możemy go robić jako cały godzinny trening, albo jako dodatek do naszego głównego treningu. Jeżeli jest naszym dodatkiem to pamiętajcie, żeby przede wszystkim rozciągać miejsca, które pracowały w treningu. Lecimy!

POZIOM POCZĄTKUJĄCY

Odtwórz wideo

FULL BODY WORKOUT

W tym treningu będziemy wzmacniać całe ciało. Trening full body workout. Będzie potrzebna mata, krzesło i oczywiście woda! Gotowi? Zaczynamy!

POZIOM POCZĄTKUJĄCY

Odtwórz wideo

FULL BODY WORKOUT

Przemek prezentuje trening całego ciała dla średnio zaawansowanych. Interwał: 40 sekund pracy wzmacniającej, 20 sekund luźnego chillu. Trening obejmuje ćwiczenia na każdą partię ciała. Przygotujcie matę, butelkę z wodą i możemy zaczynać. Jazda!

POZIOM ŚREDNIO ZAAWANSOWANY

Odtwórz wideo